- I-1 Bandić Duran
- I-2 Daidžić Hasib
- I-3 Kaleta Nevđat
- I-4 Kladničanin Nermina
- I-5 Lihovac Nezir
- I-6 Kopić Amra
- I-7 Kustura Mustafa ( zamjenik predsjednika vijeća )
- I-8 Merdžanović Erna
- I-9 Bilalović Samra
- II-1 Paljanin Selvera
- II-2 Kečo Safet
- II-3 Ramić Sejada
- II-4 Sadiković Rasema
- II-5 Hasanović Muniba
- II-6 Sajnica Mirsad
- II-7 Lepir Fikret
- II-8 Maslo Nermina
- II-9 Trgo Alma
- III-1 Mujić Adisa
- III-2 Isufi Arben
- III-3 Kabulović Nusret
- III-4 Kokor Huso
- III-5 Bašić Ifet
- III-6 Kovačević Denis ( predsjednik vijeća )
- III-7 Gutić Izudin
- III-8 Hujić Amina
- III-9 Japalak Elmir
- III-10 Proha Damir
- IV-1 Djelek Aida
- IV-2 Kovačević Aida
- IV-3 Bužo Nedžad
- IV-4 Rahmanović Emina
- IV-5 Mekić Senida
- IV-6 Mujezinović Sanela
- Kavazbašić Anida ( sekretar vijeća )
Rad vijeća roditelja
Radi povezivanja s društvenom zajednicom i saradnje roditelja i škole osniva se vijeće roditelja.
Funkcija vijeća roditelja
- promoviše interese škole u zajednici na čijem području se škola nalazi,
- predstavlja stavove roditelja učenika školskom odboru,
- podstiče angažman roditelja u radu škole,
- informiše školski odbor o svojim stavovima kada ocijeni da je to potrebno, ili po zahtjevu školskoga odbora, o svakom pitanju koje se odnosi na rad i upravljanje školom,
- sudjeluje u izradi i realizaciji odgovarajućih projekata kojima se potiče i unapređuje obrazovni rad u školi,
- kandidira i bira predstavnike roditelja u školski odbor.
Struktura vijeća roditelj
- predsjednik vijeća,
- zamjenik predsjednika vijeća,
- sekretar vijeća.
Način i procedura osnivanja i rada vijeće roditelja utvrđuje se općim aktima škole.
Način izbora rukovodstva, kao i ostale odgovornosti regulišu se pravilnikom o radu.
Predsjednik vijeća roditelja
- organizuje i vodi sastanke, predlaže dnevni red sastanaka,
- potpisuje dokumente vijeća,
- predstavlja vijeće u školi i izvan nje.
Zamjenik predsjednika vijeća pomaže predsjedniku u njegovom radu, i obnaša dužnost predsjednika, ukoliko je predsjednik spriječen.
Sekretar vijeća
- vodi zapisnik na sastanku vijeća roditelja,
- izvještava članove vijeća o održavanju slijedećeg sastanka,
- obavještava ostale roditelje o odlukama donesenima na sastanku, putem oglasne ploče ili drugog oblika obavještavanja,
- odgovara za tačnost zapisnika i zaključaka, koji su doneseni na sastancima,a radi i druge administrativne poslove, koje mu povjeri predsjednik.
Pravilnik o radu vijeća roditelja
Pravni dokument koji pobliže definiše i detaljnije reguliše rad vijeća roditelja je pravilnik o radu. Njime se definišu konkretni ciljevi vijeća roditelja i načini donošenja odluka, zatim tijela i funkcije koje čine vijeća roditelja, način izbora i određivanje odgovornosti članovima vijeća. Pravilnik o radu definiše poziciju vijeća roditelja u odnosu na druga tijela u školi – stručna i upravna tijela, kao i vijeće učenika. Pravilnik o radu se može mijenjati tijekom rada, odnosno prilagođavati potrebama vijeća.
Osim toga, pravilnik o radu poslužit će kako bi cjelokupno iskustvo o radu u vijeću roditelja bilo predočeno na precizan i jasan način, onima koji dolaze.
Pravilnikom o radu uređuje se i izbor i mandat članova vijeća, njihova prava i obveze, djelokrug rada, zastupanje i predstavljanje, te druga pitanja značajna za rad vijeća roditelja.
Pravilnik o radu vijeća, kao i njegove izmjene i dopune, usvaja vijeće uz suglasnost školskog odbora.
Poslovnik o radu vijeća roditelja
Vijeće roditelja treba imati i svoj poslovnik o radu kao interni dokument, koji donosi i usvaja vijeće na svom sastanku. Njime se reguliše vođenje sastanaka, procedure donošenja odluka i druga pitanja vezana za rad vijeća. Poslovnik o radu izrađuje se na temelju pravilnika o radu.
Program rada vijeća roditelja
Vijeće roditelja trebalo bi na početku svoga mandata izraditi program rada, kako bi kvalitetno radilo. Program treba sadržavati aktivnosti koje vijeće ima namjeru provoditi iz mjeseca u mjesec.
Mjesec | Sadržaj rada | Vrijeme realizacije |
IX | Konstituisanje Vijeća roditelja | |
Izbor rukovodstva | ||
Usvajanje poslovnika o radu | ||
Upoznavanje roditelja s Pravilnikom o praćenju, vrednovanju i ocjenjivanju učenika | ||
Tekuća pitanja | ||
X | Rad na prevenciji maloljetničke delinkvencije | |
Učešće u pripremi i realizaciji odgovarajućih projekata s ciljem unapređenja obrazovno-odgojnog rada | ||
Povezivanje škole s drugim institucijama u nastavnim i vannastavnim aktivnostima | ||
Pedagoška tema: odnos nastavnik –učenika – roditelja | ||
XI | Razvijanje komunikacije između učenika, nastavnika i roditelja | |
Prijedlog mjera za poboljšanje rezultata u učenju i vladanju učenika | ||
Aktivnosti na smanjivanju izostanaka | ||
Upoznavanje roditelja s Indeksom inkluzivnosti, anketiranje roditelja – „Saradnja između porodice i škole“ | ||
Tekuća pitanja | ||
XII | Kritički osvrt roditelja na rad škole | |
Pedagoška tema: „Roditelj akter, a ne samo puki posmatrač u odgoju i obrazovanju“ | ||
Prevencija narkomanije, alkoholizma i pušenja | ||
Tekuća pitanja | ||
II | Informacija o uspjehu učenika u učenju i vladanja na kraju I polugodišta | |
Praćenje izostanaka učenika sa nastave | ||
Rad na prevenciji maloljetničke delinkvencije | ||
Informacija o radu vannastavnih aktivnosti | ||
Tekuća pitanja | ||
III | Razmatranje pomoći u realizaciji praktične nastave | |
Analiza saradnje između porodice i škole | ||
Tekuća pitanja | ||
IV | Učešće u organizaciji ekskurzija i izleta | |
Saradnja sa lokalnom zajednicom | ||
Praćenje izostanaka učenika sa nastave | ||
Rad na prevenciji maloljetničke delinkvencije | ||
Tekuća pitanja | ||
V | Kritički osvrt roditelja na rad škole | |
Pedagoška tema „Zdravi porodični odnosi“ | ||
Tekuća pitanja | ||
VI | Analiza rada Vijeća roditelja | |
Informacija o uspjehu učenika na kraju II polugodišta |